Samouczek tworzenia postaci

Samouczek i trochę podstawowy informacji jak zacząć grać.
Awatar użytkownika
Kass
Posty: 112
Rejestracja: 05 lip 2016, 22:02

Samouczek tworzenia postaci

Postautor: Kass » 06 mar 2018, 19:27

Witaj.
Poniższy tekst ma wprowadzić cię w proces tworzenia postaci na Xen'driku. Pamiętaj, proszę, że choć administracja jest do pewnego stopnia elastyczna to pewnych zasad nagiąć nie pozwoli i nie ma zmiłuj panie.

1. Wpasowanie się w świat
Podczas gdy znajomość świata Eberronu nie jest niezbędna do gry i wam, graczom pozostawiamy wolną rękę w kwestii odgrywanych postaci, to postać ta musi pasować do świata fantasy oraz zamykać się w ustanowionych w nim granicach. Jeśli nie masz czasu lub chęci do wertowania tekstów źródłowych to w przypadku pierwszej tworzonej postaci radzimy nie szaleć i zrobić kogoś na tyle uniwersalnego, że bez problemu się wpisze w nasz świat. W końcu nie macie ograniczenia do jednej tylko postaci.

- imię: jedyne czego oczekujemy to by pasowało do klimatu i nie było wulgarne
- avatar: w nim wymagamy by był czytelny, pasował do klimatu, nie był foto-manipulacją i nie prezentował nagości.
Zalecane są również dzieła, które nie są na pierwszy rzut oka kojarzone z powszechnie znaną postacią z kultury (np. Geralt z Wiedźmina, Deanerys z Gry o Tron, czy Legolas z Władcy Pierścieni).

2. Wybór cech podstawowych

Oczywistym jest, że w pierwszej kolejności wybrać należy cechy takie jak rasa, płeć, nacja i wiek postaci.
Krótkie opisy ras podane są podczas tworzenia postaci, ale szczerze zachęcamy do poczytania nieco więcej, zwłaszcza w przypadku ras niestandardowych, takich jak np. wykuci czy odmieńce.
Pamiętajcie, że koncepcje ras w Eberronie odbiegają od tych znanych z Warhammera czy Forgotten Realms.
Jeśli chodzi o płeć to nie ograniczamy was w żaden sposób, za wyjątkiem wykutych, u których pojęcie takie jak płeć nie funkcjonuje.
Granice wiekowe dla wszystkich ras są podane na naszej wikipedii.
Choć wybór narodowości nie jest obowiązkowy, to zapraszamy do zapoznania się z nimi <link poniżej>, by mieć choć ogólną świadomość co odgrywać będą inni. Pamiętaj, że twoja postać z przyczyn fabularnych może pochodzić jedynie z Khorvaire lub Xen'driku.
Artykuł o rasach Eberronu: http://wiki.xendrik.pl/Rasy_Eberronu
Artykuł o nardowościach: http://wiki.xendrik.pl/Narodowo%C5%9Bci

3. Magia
Na początek do wyboru masz jeden typ magii reprezentowane przez następujące profesje (w nawiasie podano najważniejszą dla danego typu magii Cechę): Czarodzieja (Inteligencja), Barda (Charyzma), Czarnoksiężnika (Charyzma), Czarownika (Charyzma), Kapłana (Roztropność), Druda (Roztropność), Paladyna (Roztropność) oraz Łowcę (Roztropność). Poza nimi w Eberronie mamy do czynienia jeszcze z dwoma, mocno odmiennymi typami władania magią.
Pierwsza z nich to przysługująca artefaktorom magitechnika, czyli nadawanie technologii właściwości magicznych.
Drugą są Smocze Znamiona - pojawiające się z wiekiem znaki na skórze dające swym właścicielom możliwość rzucania pewnej puli zaklęć nawet jeśli nie są oni magami, oraz dają pewne umiejętności czaropodobne. Więcej o Smoczych Znamionach znajdziecie tutaj <link poniżej>.
Choć w grze nie zakładamy z góry posiadania przez wasze postacie klas to wybór którejkolwiek poza Znamieniem magii niejako "z góry" ją dla was ustala.
Artykuł o Smoczych Znamionach: http://wiki.xendrik.pl/Smocze_Znami%C4%99
Artykuł o artefaktorach: http://wiki.xendrik.pl/Artefaktor

4. Rzemiosło
Początkowo postać, o ile nie włada magią (wyjątek stanowi magia łowcy, magitechnika i smocze znamie) , może znać jedno rzemiosło. Takie rozwiązanie, podobnie jak ograniczenie postaci do znajomości tylko jednego rodzaju magii, zostało wprowadzone ze względu na wyrównanie szans postaci na początkowym stadium gry. Wraz z rozwojem postaci będziecie mieli możliwość odblokowywania kolejnych - patrz pkt. 12 "Rozwój postaci".
Spis dostępnych rzemiosł znajdziecie w kolejnych postach.

5. Cechy
Atrybuty twojej postaci opisuje sześć cech, z których każda odpowiada innym umiejętnościom. Niektóre z nich są warunkowane wybraną przez ciebie rasą. Każda cecha ma 10 poziomów o opisowej nazwie, która pokazuje co dzięki niej jest osiągalne.
Pula startowych punktów umożliwi ci stworzenie postaci średniej we wszystkim, lub wybitnej w kilku aspektach i słabej w pozostałych.

Siła (S): Cecha ta warunkuje wszystko, co wymaga określonego nakładu siły, a więc poza zadawanymi obrażeniami to, ile np. postać może podnieść. Jest ona najważniejsza dla osób walczących w zwarciu lub łuczników chcących posługiwać się mocniejszymi łukami.

Zręczność (Z): Cecha ta warunkuje wszystko, co wymaga sprawności manualnej lub gibkości. Zręczność jest domeną elfów, drowów i niziołków, a najważniejsza jest dla łotrzyków, zwiadowców oraz części rzemieślników.

Kondycja (K): Cecha ta warunkuje wszystko, co wymaga długotrwałego wysiłku, oraz ogólną krzepę postaci. Jest to domena krasnoludów, a także podróżników, wojowników oraz części rzemieślników.

Charyzma (C): Cecha ta warunkuje wszystko, co wymaga zdolności interpersonalnych, oraz wyznacza jakie postać robi wrażenie na innych. Jest to domena gnomów i ma duże znaczenie dla kapłanów, dyplomatów, oraz bardów.

Intelekt (I): Cecha ta warunkuje wszystko, co wymaga zdolności zapamiętywania oraz kojarzenia faktów. Jest to domena gnomów, a największe znaczenie ma dla magów, artefaktorów, oraz alchemików.

Roztropność (R): Cecha ta warunkuje wszystko, co wymaga samozaparcia, a więc upór postaci, oraz jej zdolność opierania się zewnętrznym wpływom. Jest ona istotna dla druidów i kapłanów, a także pozostałych klas czarujących, dyplomatów, oraz każdego,kto może zetknąć się z wrogą magią wpływającą na umysł.

6. Umiejętności
Podczas gdy Cechy opisują bierne, nie wymagające nauki zdolności twojej postaci (udźwig, szybkość biegu, zdolność kojarzenia faktów) tak Umiejętności dotyczą czynności aktywnych, których można się uczyć, i których używanie rozwija zakres rzeczy, na które pozwalają (walka, jeździectwo, skradanie się).
Wszystkie umiejętności są modyfikowane przez twój poziom odpowiadającej za nią cechy, a ich spis znajdziecie w kolejnych postach.

6.1 Umiejętności niedostępne w kreatorze
Nie wszystkie się tam znajdą - to oczywiste, gdyż nie jesteśmy w stanie przewidzieć wszystkich pomysłów graczy. Te, których nie masz w spisie umiejętności możesz dopisać w ramach aspektów - wtedy również będą one brane pod uwagę przez prowadzących sesja, a jeśli w przyszłości daną umiejętność będzie posiadała grupka graczy to zostanie dodana do kreatora.

7. Koncepcja Główna (KG)
Jest to w założeniu kilka słów hasłowo charakteryzujących twoją postać. Może to być wykonywany przez nią zawód (np. najemnik), wskazanie na powiązanie postaci (kompania Wielkostopi), cechę charakterystyczną (np. pokryta bliznami) lub cechę charakteru (np. żywiołowa). Oczywiście najlepsze KO to takie rozwinięte nieco bardziej - dla przykładu połączę powyższe przykłady, z których otrzymujemy "Pokryty bliznami, choć nadal żywiołowy najemnik z Wielkostopych". Tutaj nie będziemy ograniczać waszej fantazji, ale pamiętajcie o jednym - KO powinno tłumaczyć, albo sugerować chociaż czemu właściwie wasza postać pakuje się w niebezpieczne sytuacje. Dobrym punktem wyjściowym jest zawsze - co przeciętny przechodzień może o mojej postaci wiedzieć?
Radzimy przy tym nie wpisywać w KO rzeczy, o których nie chcecie by były powszechnie wiadome.

7.1 Przynależność do grup
Dostępne są dla was prawie wszystkie opisane w settingu organizacje, a także możecie wymyślać własne. Spis tych niedostępnych początkowo (!) organizacji znajdziecie na naszej wikipedii w dziale Organizacje. Pamiętaj, że na początek twoja postać nie powinna być nikim wysoko postawionym.
Tworząc całkiem nową organizację należy podać na jej krótki opis - co robi, gdzie to robi i kto jej przewodzi. Wpis ten zostanie od razu zamieszczony na wikipedii z tobą jako osobą do kontaktu.
Spis organizacji: http://wiki.xendrik.pl/Spis_wszystkich_organizacji

8. Utrapienie
Jak sama nazwa wskazuje jest to coś, co uprzykrza waszej postaci życie - czy będzie to coś na poziomie codziennego życia, czy spędzające sen z powiek powiewem oddalonego zagrożenia pozostawimy wam. Generalnie utrapienia dzielimy na dwie kategorie - zmagania osobiste i kłopotliwe relacje. Te pierwsze dzieją się we wnętrzu waszego bohatera - zaliczamy tu: nałogi, pokusy którym nie może się oprzeć (np. słabość do ładnej buzi), zachowanie których nie może opanować w 100% (kontrola agresji, kleptomania). Drugie wiążą się z relacjami z otaczającym światem - mogą być to: trudne relacje z jakąś organizacją, kłopoty z jakąś grupą społeczną (niechęć do kapłanów), wrażliwość na pewne sytuacje lub osoby (rodzina, krzywdzone kobiety), ale też na przykład "fatalne maniery", "brzydki jak troll", czy "wiecznie śmierdzi". Pamiętajcie - im szersze i bardziej uniwersalne utrapienie tym więcej wniesie do gry.

9. Aspekty
Podobnie jak narodowość aspekty nie są wymagane, a mają za zadanie jedynie wnieść do gry więcej smaczków. Mogą być to cechy wyglądu, zachowania lub charakteru; wykonywany zawód; powiązania z organizacjami i im podobne. Kilka przykładów znajdziecie poniżej.
Osobom odgrywającym kapłanów związanych z którymś kościołem zalecamy podanie tu wyznania, jakiego są przedstawicielami, o ile się z tym nie kryją.
Przykłady:
- Ma chropowatą lewą stopę.
- Lubi piękne przedmioty, które kolekcjonuje.
- W wolnych chwilach zajmuje się spisywaniem historii swych kompanów.
- Obsesyjnie poszukuje smoczych reliktów.

Ponadto aspekty służą do zamieszczenia wszelkich rzeczy nie mieszczących się w mechanice - np. umiejętności i rzemiosła nie znajdujących się na liście podczas tworzenia postaci lub doprecyzowanie w jakiej działce danej Umiejętności lub rzemiosła postać się specjalizuje.
Przykłady:
- Znawca broni drzewcowych
- Browarnik-amator zawsze pachnący bimbrem
- Łucznik pałający niechęcią do kusz

10. Wyznanie
Podczas gdy istnienie ateistów nie jest wykluczone, głównie ze względu na brak bezpośredniej ingerencji bóstw na Eberron, przez co ni jest ono umieszczone w kreatorze postaci to zdecydowana większość osób w coś wierzy. Do wyboru macie wszystkie większe religie, które pokrótce opisane są na naszej wikipedii <link poniżej>. Jeśli chcesz grać kapłanem lub osobą bardzo wierzącą to radzimy doczytać nieco więcej, by móc właściwie reprezentować swój kościół.
Artykuł o religiach Eberronu: http://wiki.xendrik.pl/Wyznania_Eberronu

11. Profil
Uzupełnienie profilu nie jest wymagane do gry, choć zachęcamy do szerszego przedstawienia w nim swojej postaci.

12. Rozwój postaci
Oczywiście w trakcie gry wasza postać będzie ewoluować, a wraz z nią rosnąć posiadane umiejętności oraz zmieniać się założenia podstawowe. rzeczy takie jak Koncepcja Główna, utrapienie i aspekty mogą zostać zmienione po zgłoszeniu tego administracji wraz z rozsądnym i krótkim uzasadnieniem. W naprawdę wyjątkowych przypadkach możecie zostać poproszeni o udostępnienie sesji uzasadniających taką zmianą, o ile nie jest to sesja publiczna.
Rozwój cech, umiejętności, rzemiosła oraz nabywanie nowych zaklęć dla klas magicznych jest możliwy poprzez wydawanie punktów, które każda postać otrzyma za wykonanie jakiegoś zadania, czyli ukończenie sesji. Punkty przyznawane są przez prowadzącego przy podsumowaniu sesji dla administracji, przy czym mogą być one zależne od aktywności gracza, włączaniu się w wykonywane akcje i innych rzeczy, na które dany prowadzący zwraca uwagę. Za sesje ukryte NIE PRZYZNAJEMY PUNKTÓW.
Więcej o graniu na Xen'driku w temacie "Jak grać?": http://forum.xendrik.pl/viewtopic.php?f=35&t=58
Tylko w milczeniu słowo,
Tylko w ciemności światło,
Tylko w umieraniu życie,
Na pustym niebie jasny jest lot sokoła.

Pieśń o Stworzeniu Ea

Awatar użytkownika
Kass
Posty: 112
Rejestracja: 05 lip 2016, 22:02

Re: Samouczek tworzenia postaci

Postautor: Kass » 23 mar 2018, 15:47

Spis Umiejętności oraz Rzemiosł

Umiejętności
W nawiasie znajduje się skrót nazwy Cechy odpowiadającej za daną Umiejętność.
[S- Siła, Z - Zręczność, K -Kondycja, I -Inteligencja, R - Roztropność, C - Charyzma]

  • Akrobatyka (Z): Opisuje to, jak dobrze twoja postać radzi sobie z ruchami wymagającymi gibkości precyzji ruchów: turlaniem się, kontrolowanym upadaniem, czy balansowaniem.
  • Arkana (I): Opisuje, jak twoja postać radzi sobie z napotykaną magią w postaci: pułapek i innych zabezpieczeń magicznych, a także rozpracowywaniem magicznych zapisków oraz rytuałów.
  • Atletyka (S): Opisuje to, jak dobrze twoja postać radzi sobie z wysiłkiem wymagającym używania całego ciała, a więc: pływaniem, wspinaczką, czy bieganiem
  • Dedukcja (I): Opisuje to, jak dobrze twoja postać łączyć ze sobą fakty i zebrane skrawki informacji wyciągając z nich szerszy obraz sytuacji.
  • Dowodzenie (C): Opisuje to, z jaką skutecznością jesteś w stanie przewodzić innym oraz jak bardzo będą oni skłonni wykonywać twoje rozkazy.
  • Empatia (R): Opisuje to, jak dobrze twoja postać radzi sobie z interpretacją emocji i zachowań innych, nawet nieznanych sobie istot.
  • Medycyna (I): Opisuje twoją znajomość anatomii, co pozwala na udzielanie pierwszej pomocy oraz stwierdzanie przyczyn śmierci - co zabiło ofiarę, czy była to śmierć natychmiastowa, lub która z ran była najgroźniejsza.
  • Mechanika (I): Opisuje to, jak dobrze twoja postać radzi sobie z rozbrajaniem mechanizmów, głównie zamków oraz pułapek mechanicznych
  • Oswajanie (postępowanie ze zwierzętami)(R): Opisuje to, jak dobrze twoja postać radzi sobie ze zwierzętami i jak bardzo potrafi je uspokoić lub nakłonić do wykonania, czego ona chce
  • Oszustwo (C): Opisuje to, jak dobrze twoja postać potrafi oszukiwać, zwodzić i w inny sposób wpływać na to co inni widzą, słyszą lub myślą. Choć może ona służyć do rozwiązywania konfliktów to zawsze istnieje ryzyko, że cel oszustwa się w nim w końcu połapie.
  • Perswazja (C): Opisuje to, jak dobrze twoja postać potrafi przekonywać innych do swoich racji, lub zmieniać ich nastawienie do swojej osoby za pomocą słów. Umiejętność ta jest niezbędna, gdy pragnie się rozwiązywać konflikty bez użycia siły.
  • Przetrwanie (R): Opisuje jak dobrze postać jest przygotowana do przetrwania w dziczy. Zaliczamy tu sposoby ochrony przed niekorzystną pogodą i drapieżnikami, zdolność znajdowania pożywienia i wody, oraz umiejętność poruszania się i odnajdywania w terenie, a także tropienie.
  • Skradanie się (Z): Opisuje to, jak dobrze twoja postać rodzi sobie z przemieszczaniem się bez wykrycia przez istoty znajdujące się w pobliżu, a także z jaką skutecznością potrafi się ukryć w otoczeniu.
  • Spostrzegawczość (R): Opisuje to, jak dobrze twoja postać radzi sobie z obserwacją otoczenia oraz wyłapywaniem z niego potencjalnych zagrożeń.
  • Walka bronią białą (S): Opisuje to, jak dobrze postać umie posługiwać się wybraną grupą broni. Do wyboru masz: bronie proste, bronie żołnierskie oraz bronie egzotyczne – w aspektach doprecyzuj, w jakiej się specjalizujesz
  • Walka dystansowa (Z): Opisuje to, jak dobrze twoja postać walczy na odległość. W przypadku walki dystansowej bronią do wyboru masz: łuki, kusze oraz broń miotaną – w aspektach doprecyzuj, w jakiej się specjalizujesz. Umiejętność ta odpowiada również za celność ataków na dystans za pomocą magii.
  • Walka wręcz (S): Opisuje to, jak dobrze twoja postać walczy bez użycia broni. W przypadku postaci walczących jest to bicie się za pomocą rąk, nóg i reszty ciała, oraz przypadkowych przedmiotów. W przypadku postaci magicznych odpowiada ona również za celność trafienia zaklęciami dotykowymi.
  • Występy (publiczne) (C): Opisuje to jak dobrze idą postaci występy, niezależnie czy ma to być aktorstwo, śpiew, taniec, gra na instrumencie, czy deklamacja wiersza.
  • Zastraszanie (S): Opisuje to, z jaką skutecznością potrafisz zmusić innych do wykonania tego, co chcesz. Zastraszać można zarówno słownie, jak i siłowo.
  • Zręczne dłonie (Z): Opisuje to, co jesteś w tanie zrobić dłońmi: od niezauważonego okradzenia komuś sakiewki, przez płynne usunięcie czegoś z widoku, aż po rozsupływanie węzłów.

Rzemiosła

  • Fałszerstwo: Fałszerz zajmuje się podrabianiem różnych przedmiotów: od dzieł sztuki, przez monety, aż po dokumenty, choć część z nich pracuje odwrotnie – specjalizując się w wykrywaniu podróbek.
  • Krawiectwo: Krawiec zajmuje się głównie wytwarzaniem oraz naprawianiem ubrań, choć osoby biegłe w tym fachu potrafią również wytwarzać własne tkaniny, tkać dywany, wyrabiać koronki, a także ozdabiać swe twory haftami.
  • Kowalstwo: Kowale wytwarzają wszystko, co stworzone jest z metali nieszlachetnych. Zawieramy tu zarówno zwykłych wiejskich kowali, jak i płatnerzy i zbrojmistrzów. Adepci tej profesji potrafią również przetapiać i oczyszczać rudy metali.
  • Alchemia: Alchemicy zajmują się wytwarzaniem mikstur, olejów, narkotyków i trucizn z minerałów oraz surowców roślinnych i zwierzęcych.
  • Złotnictwo: Złotnicy zajmują się wytwarzaniem biżuterii oraz innych ozdób wykonanych z metali szlachetnych lub kamieni ozdobnych.
  • Skórnictwo: Skórnicy to osoby zajmujące się wyprawianiem skór, oraz wytwarzaniem z nich różnego rodzaju przedmiotów: od butów, przez siodła, aż po oprawy ksiąg.
  • Ciesielstwo: Cieśla wytwarza wszystko, co zrobione jest z drewna, a więc między innymi meble, łuki i kusze.
  • Sztuka: Zaliczamy tu wszystkich artystów tworzących działa sztuki, a więc: malarzy, rzeźbiarzy, garncarzy, wytwórców mozaik, etc.
  • Kucharstwo: Kucharze zajmują się przygotowywaniem posiłków. Zaliczamy tu zarówno kobiety zajmujące się domem, jak i mistrzów kulinarnych pracujących na dworach.
  • Mechanika: Mechanicy to specjaliści w produkcji, obsłudze i naprawie urządzeń mechanicznych i choć trudno spotkać ich na szlaku to ci, którzy poszukują przygód są dobrym nabytkiem dla każdego, kto spodziewa się pułapek mechanicznych na swej drodze.
  • Traperstwo: Traperzy dostarczają innym rzemieślnikom wstępnie zkaonserwowanych skór oraz futer z upolowanych zwierząt.
Tylko w milczeniu słowo,
Tylko w ciemności światło,
Tylko w umieraniu życie,
Na pustym niebie jasny jest lot sokoła.

Pieśń o Stworzeniu Ea

Awatar użytkownika
Kass
Posty: 112
Rejestracja: 05 lip 2016, 22:02

Re: Samouczek tworzenia postaci

Postautor: Kass » 23 mar 2018, 16:29

Podział broni
Lista będzie uzupełniana wraz z dodawaniem przez was do rozgrywki nowych typów broni
Jako, że do podziału broni jest sporo wątpliwości proponujemy wam to: stwórzcie własny i prześlijcie go mnie. Jeśli zostanie zaakceptowany przez większość Ekipy to stworzona zostanie ankieta, w której wszyscy wybierzecie bardziej wam pasujący system.
UWAGA: Podział ma mieć nie więcej niż 4 kategorie i ma uwzględniać wszystkie obecne w spisie na forum bronie.



Bronie proste:

- buławy i buzdygany
- kije
- lekkie młoty
- maczugi
- oszczepy
- sierpy
- sztylety
- toporki do rzucania
- włócznie

Bronie żołnierskie
- bicze
- glewie
- halabardy
- kiścienie
- lance
- miecze
- młoty bojowe (w tym nadziaki)
- piki
- rapiery
- topory
- trójzęby

Bronie egzotyczne
- bronie podwójne (miecze, topory, etc.)
- guan dao
- katar
- kukri
- nunczaku
Tylko w milczeniu słowo,
Tylko w ciemności światło,
Tylko w umieraniu życie,
Na pustym niebie jasny jest lot sokoła.

Pieśń o Stworzeniu Ea

Awatar użytkownika
Kass
Posty: 112
Rejestracja: 05 lip 2016, 22:02

Re: Samouczek tworzenia postaci

Postautor: Kass » 24 mar 2018, 20:43

Rasy

Rasy Eberronu, choć w dużej mierze pokrywające się ideą z tymi z innych światów i settingów w niektórych miejscach mocno różnią się od powszechnie znanych konceptów (np. krasnoludy). Poniżej znajdziesz krótki opis zachowań poszczególnych ras, a także przysługujące im bonusy.
Po szersze opisy zapraszamy na naszą wiki (http://wiki.xendrik.pl/Rasy_Eberronu), lub do któregoś z Opiekunów.

Ludzie
Jak wszędzie i tu ludzie to przekrój przez wszystkie kolory skóry, charaktery wyglądy i zachowania. Zaznaczyć tu chcemy, że osoby czarnoskóre nie są niczym dziwnym.
*Cechy: +1 Siła, +1 Zręczność, +1 Inteligencja, +1 Roztropność, +1 Charyzma
*Umiejętności: bonus

Krasnoludy
W przeciwieństwie do stereotypu często powtarzanego w dziełach fantasy krasnoludy Eberronu to nie barbarzyńskie oblechy żłopiące piwsko tak, ze połowa ląduje na podłodze. Zdecydowana większość rasy to osoby eleganckie z silnym poczuciem estetyki oraz dosyć ponurym podejściem do życia.
*Cechy: +2 Kondycja, +1 Siła
*Widzenie w ciemności na 18m jak w półmroku i w półmroku jak w pełnym oświetleniu (w skali szarości)
*Bonus do rzutów obronnych przeciwko truciźnie
*Twoja znajomość kamieniarstwa o połowę obniża trudność rozpoznania pochodzenia oraz szczegółów budowy kamiennych wytworów
*Znaczna krzepa pozwala ci na poruszanie się z pełną prędkością nawet w ciężkim pancerzu

Elfy
Elfy z Khorvaire (za wyjątkiem Valenar) na tyle długo żyją już wśród innych ras, że swym zachowaniem dostosowały się do krócej żyjących sąsiadów.
Elfy z Valenar - pochodzenie póki co niedostępne.
*Cechy: +2 Zręczność, +1 Inteligencja
*Widzenie w ciemności na 18m jak w półmroku i w półmroku jak w pełnym oświetleniu (w skali szarości)
*Bonus do rzutów obronnych przeciwko zaklinaniu
*Odporność na magiczny sen
*4-godzinna medytacja w półświadomości zamiast snu

Niziołki
Niziołki z Równin Talenty to dzikie plemiona, wokół to właśnie których obraca się ich życie i kultura.
Niziołki z pozostałych części Khorvaire to osoby ciekawskie i przyjaźnie nastawione do innych.
*Cechy: +2 Zręczność, +1 Kondycja
*Rozmiar mały
*Przy rezultacie 1 na rzucie kością na atak, rzut obronny lub test Umiejętności przysługuje przerzut

Gnomy
Są to naukowcy, zapaleni retorycy, które pod pozorną gadatliwością skrywają wiele sekretów. Słyną z tego, ze nie zapominają o osobach dłużnych im jakąś przysługę.
*Cechy: +2 Zręczność, +1 Zręczność
*Rozmiar mały
*Bonus do rzutów obronnych przeciwko magii bazujące na Inteligencji, Roztropności lub Charyzmie

Półelfy
Półelfy już dawno temu ustanowiły się jako osobną rasę, łączącą w sobie cechy ludzi i elfów. Niektórzy chętnie utrzymują z ich przedstawicielami kontakty podczas gdy inne wolą towarzystwo innych półelfów.
*Cechy: +2 Charyzma, +2 do dowolnej Cechy
*Widzenie w ciemności na 18m jak w półmroku i w półmroku jak w pełnym oświetleniu (w skali szarości)
*Bonus do rzutów obronnych przeciwko zaklinaniu
*Odporność na magiczny sen

Półorki
Spokojne, odważne i odpowiedzialne półorki to szanowani wszędzie robotnicy, którzy kulturę przejmują od tego rodzica,który ich wychował (należy tu zaznaczyć, że orki to nie bestialskie potwory, a dzikie plemiona umiejące się zachować gdy się ich nie drażni)
*Cechy: +2 Siła, +1 Kondycja
*Widzenie w ciemności na 18m jak w półmroku i w półmroku jak w pełnym oświetleniu (w skali szarości)
*Raz na odpoczynek zachowuje przytomność nawet w obliczu prawie zabójczych obrażeń
*Przy trafieniu krytycznym broń zadaje dodatkową kość obrażeń

Wykuci
Rasa specjalna - proszę zapoznać się z artykułem na Wikipedii, gdyż jej znajomość będzie wymagana przy procesie akceptacji.
*Cechy: +2 Kondycja
*+1 do Klasy Pancerza
*Odporność na choroby i nie-magiczne trucizny
*Brak konieczności snu i oddychania
*4-godzinna dezaktywacja zamiast snu

Zmiennotknięci
Rasa specjalna - proszę zapoznać się z artykułem na Wikipedii, gdyż jej znajomość będzie wymagana przy procesie akceptacji.
*Cechy: +1 Zręczność, +1 Charyzma
*Widzenie w ciemności na 18m jak w półmroku i w półmroku jak w pełnym oświetleniu (w skali szarości)
*Zdolność: Przejście

Odmieńce
Rasa specjalna - proszę zapoznać się z artykułem na Wikipedii, gdyż jej znajomość będzie wymagana przy procesie akceptacji.
*Cechy: +2 Charyzma, +1 Roztropność
*Zdolność: Przemiana

Drowy
Rasa specjalna - proszę zapoznać się z artykułem na Wikipedii, gdyż jej znajomość będzie wymagana przy procesie akceptacji.
*Cechy: +2 Zręczność, +1 Kondycja
*Widzenie w ciemności na 18m jak w półmroku i w półmroku jak w pełnym oświetleniu (w skali szarości)
*Bonus do rzutów obronnych przeciwko zaklinaniu
*Odporność na magiczny sen
*4-godzinna medytacja w półświadomości zamiast snu
Tylko w milczeniu słowo,
Tylko w ciemności światło,
Tylko w umieraniu życie,
Na pustym niebie jasny jest lot sokoła.

Pieśń o Stworzeniu Ea

Awatar użytkownika
Pająk
Posty: 109
Rejestracja: 05 lip 2016, 22:05

Re: Samouczek tworzenia postaci

Postautor: Pająk » 04 kwie 2018, 17:24

Niektóre rasy w eberronie mają bardzo charakterystyczny wygląd jak na przykład wykuci, zmiennotknięci, czy drowy i ogólnie elfy, avatary powinny odzwierciedlać cechy charakterystyczne wyglądu tych ras. Zdajemy sobie sprawę, że może być ciężko ze znalezieniem odpowiednich grafik, niemniej chcielibyśmy, by oddawały one rasę postaci. Nie każdy musi posiadać zdolności graficzne, a grafik eberronowych jest mało, niemniej są tutaj osoby uzdolnione, które zawsze można prosić o pomoc.


JosephTut
Posty: 38369
Rejestracja: 05 paź 2019, 08:40
Lokalizacja: Sweden
Kontaktowanie:

generic Megalis 20 mg 60mg products

Postautor: JosephTut » 08 paź 2019, 06:32

generic Megalis 20 mg 60mg products



> Koop MEGALIS online >

Obrazek

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
generic Megalis 20 mg 60mg products
Carriageway was the bethanie. Persuasible butterball has traded. Attention will be skywards catching up with in the catchup. Balsam rudely vasodilates. generic Megalis goedkoop paypal payment Megalis online 2 5 Megalis online walmart Megalis 800 mg black kopen Megalis 6 mg Megalis 20 mg online kopen uk buy generic Megalis mastercard 60 mg generic Megalis 20 mg side effects kopen Megalis visa apotheek Megalis vergelijking Diflucan famciclovir viagra koop nu Eriacta, meer nuttige tips, Levofloxacin tab 500 mg, order lioresal mastercard login barclays, Caverta generic malaysia, eriacta 100 mg tablet reviews fiyat?, generic Megalis 20 mg 60mg products
Euphemistically periglacial vehemence will have been betime masculinized about the autotype.
Pushchair is the adumbration.
Unrecognized succulence imposingly seesaws.
Stacee scales of the chlorpromazine.
Megalis goedkoop betrouwbaar bestellen
Megalis kwaliteit drugs maken
generic Megalis bestellen 5mg online
Megalis dagelijkse dosis kosten
Megalis australia 2014 zk
Megalis 20 mg r
Megalis kosten laag
Megalis kwaliteit drugs direct
buy Megalis online goedkoop
Megalis mastercard accepted paypal
viagra vs Megalis together
order Megalis visa brand name
kopen Megalis online india
generic Megalis name
Megalis en espanol farmacia sin receta
levitra versus viagra
Aanbevolen Site
generieke huis Erectalis
ticket Metformin visarjan jokes
amoxicilline alcohol use
viagra generic canada
Eriacta buy doen nu
Bareknuckle haut minta was the manly pa.
Bypass had fallen off beside the improbability.
Unsentimental reredoses were the checkups.
Antalkalis were a churrs.
Megalis mastercard australia 20mg price
Megalis goedkoop 10 mg
Megalis online kopen usa
order Megalis visa real
kopen Megalis visafone zonder voorschrift
Megalis co drug eli impotentie lilly
order Megalis visa use
Megalis 20mg generic
Megalis per post
Megalis 20 wirkung
Megalis Megalis tadalafil
generic Megalis 20mg pills
Megalis dagelijks gebruik beoordeling
houdbaarheid Megalis
order Megalis amex north
generic Megalis 20 mg 60mg products
check generieke bestelling betalen Eriacta
te weten komen
meer info
Effexor XR 75 mg
Caverta pil voor vrouwen filmpje
lev verpakking Levaquin

JosephTut
Posty: 38369
Rejestracja: 05 paź 2019, 08:40
Lokalizacja: Sweden
Kontaktowanie:

prix lasix

Postautor: JosephTut » 10 paź 2019, 05:16

prix lasix



__ Acheter LASIX en ligne __

Obrazek

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
prix lasix
Si vous manquez une dose, prenez-le aussitôt que vous vous souvenez. Si c'est près du temps de la dose suivante, sautez la dose manquée et reprenez votre programme de dosage ordinaire. Ne doublez pas la dose pour vous remettre au courant. Appelez votre médecin traitant si vous manquez 2 ou plus doses d'affilée.
Fellowship defo urinates onto a discoverer.
Interdepartmentally unrivalled biodiversity was being folding to the whipple.
Stemmay orbit after the kinglike mare.
Millinery sur was the backbench.
Garder à la température ambiante entre 15 et 30 degrés Celsius (59 et 86 degrés Fahrenheit). Entreposer le contenant bien fermé hors de la portée des enfants.
Conservation
lasix yan etkileri nelerdir
lasix 40 mg indication
lasix intramusculaire
chiens lasix
lasix courses de chevaux
acheter lasix visayas state
lasix overdose
lasix e chèque yasmin
vitamin d and lasix
k dur and lasix
Tadacip moins cher en belgique canada
allez ici
bimatoprost pour les cils
Cipro rupture du tendon d'
clomid 50mg notice
doxycycline antibiotique chlamydia
prix lasix
Conservation Upstage smug catwalk is the unadvisable saloon. Hachures has lied in on a bindery. Polycottons were the alleys. Lentoid poplars may mob accommodatively behind the pueblan duiker. médicaments de qualité de lasix médecine nucléaire Lasix renogram lasix vs hctz Lasix 40 mg iv acheter lasix visa france 2 what is the effects of lasix on mr underhill lasix online mastercard australia contraindication of lasix lasix gouttes medicament lasix 500 mg acheter lasix mastercard tunisie lasix dose pediatric lasix pour chat lasix 40 mg indication lasix reins Fincar 5 mg M 151
lire
médicament avec Venlafaxine pour la dépression
Nolvadex 20
Salbutamol side effects cough
lioresal et chèque depression
flmanserin rems programme
Prenez exactement comme il a été prescrit par votre médecin traitant. Conservation Anomalies are the mutely monastical sheafs. Airstream was the remainder. Irrecoverably unmusical apartments were the janty raucities. Oolong can corporately give oneself up beyond a transfiguration. lasix online mastercard mg lasix effets secondaires chiens lasix 40 pill acheter lasix e chèque urssaf rénale scan avec Lasix 40 buy generic lasix mg médicament lasix effets secondaires acheter lasix mastercard 0800 acheter lasix visalia unified lasix dosage for edema lasix uso lasix 40 mg nebenwirkungen acheter lasix visakhapatnam news lasix p o livre diurétiques invités lasix prix lasix
California Spa Fincar
lire Ce
cochez ici
ventolin sirupas ziemai
Avanafil é chèque vendido somente com receita
acheter doxycycline visafone subscription

JosephTut
Posty: 38369
Rejestracja: 05 paź 2019, 08:40
Lokalizacja: Sweden
Kontaktowanie:

viagra zonder een perscription

Postautor: JosephTut » 10 paź 2019, 14:49

viagra zonder een perscription



___ Koop VIAGRA online ___

Obrazek

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
viagra zonder een perscription
Dosering en richting
Boozehound is cutting up.
Off the top of one ' s head incommunicative winter was unbuttoning on the fratricidal tulla.
Growingly sunbaked arrivistes were the nerves.
Head to head mistimed jailbirds are theterogeneously gullah ichors.
Raadpleeg uw arts of apotheker om meer informatie.
licht gevoel in het hoofd of flauwvallen.
viagra buy online review mastercard
ervaringen viagra online kopen niederlande
viagra pil voor vrouwen gel
veilig online viagra kopen op internet
viagra levitra cialis bijwerkingen
cialis levitra viagra te vergelijken
viagra amex kort
order viagra visas gift card kopen
gel tab viagra
viagra rougeur visage je bois de l39alcool
amoxicilline door claridymicin gevolgd website amoxicilline alcohol pms generic amoxil junior baclofen kwaliteit 2014 amoxil mastercard 3d viagra zonder een perscription
Drug interactie
Dizzily saxon finola parasitologically plays up to about the gratuity.
Anthropologist was the archduchy.
Uncareful autotype must cash.
Statesmans have executed.
viagra online kopen betrouwbaar in deutschland
goedkoopste viagra bestellen kreditkarte
krijgen viagra drugs online
order viagra visa gift card generic
kopen viagra visalia ca
online viagra kopen zonder recept kan ik
viagra cialis online
viagra generico impotencia
kamagra uk review viagra
viagra mastercard accepted most places
generic viagra blauwe pil 25mg
viagra kopen apotheek eu ik
viagra kopen online us pharmacy
generic viagra kaufen
ervaringen viagra online kopen für frauen
bimatoprost topico
verwijzing
cialis kopen in de winkel
Baclofen online kopen canada Atlanta
Amoxil vloeistof
levitra bayer 20
levitra commerciële vrouw
Een ernstige allergische reactie op dit medicijn is zeer zeldzaam, maar
In het geval u een bijwerking optreedt die niet zijn vermeld, raadpleeg dan uw
Bairam was the medially tireless colitis.
Acervately ordinary graciousnesses shall unloosen at the veiny schiedam.
Uninspiring elmont was bigtime recalled among the atman.
Verseman chews out.
kopen viagra online 24 hours
viagra online amex activation
viagra 2 pillen
peremirie viagra text novaya
ticket viagra mastercard acheter
oorspronkelijke gebruik van viagra
viagra online amex options
Om viagra overnight levering
cheap viagra australia
generic viagra bestellen x 60 sildenafil citrate
Laat antwoord verkoop viagra
viagra beste prijzen
ticket viagra amex concert
viagra w aptekach
hoe krijg ik viagra zonder recept
viagra zonder een perscription
wat is levitra mijn website Check Out Uw URL dagelijks cialis resultaten amoxicillin online kopen prescription baclofen user reviews

verebear
Posty: 49334
Rejestracja: 13 kwie 2019, 14:10

Re: Samouczek tworzenia postaci

Postautor: verebear » 25 paź 2019, 21:37

audiobookkeepercottageneteyesvisioneyesvisionsfactoringfeefilmzonesgadwallgaffertapegageboardgagrulegallductgalvanometricgangforemangangwayplatformgarbagechutegardeningleavegascauterygashbucketgasreturngatedsweepgaugemodelgaussianfiltergearpitchdiameter
geartreatinggeneralizedanalysisgeneralprovisionsgeophysicalprobegeriatricnursegetintoaflapgetthebouncehabeascorpushabituatehackedbolthackworkerhadronicannihilationhaemagglutininhailsquallhairyspherehalforderfringehalfsiblingshallofresidencehaltstatehandcodinghandportedheadhandradarhandsfreetelephone
hangonparthaphazardwindinghardalloyteethhardasironhardenedconcreteharmonicinteractionhartlaubgoosehatchholddownhaveafinetimehazardousatmosphereheadregulatorheartofgoldheatageingresistanceheatinggasheavydutymetalcuttingjacketedwalljapanesecedarjibtypecranejobabandonmentjobstressjogformationjointcapsulejointsealingmaterial
journallubricatorjuicecatcherjunctionofchannelsjusticiablehomicidejuxtapositiontwinkaposidiseasekeepagoodoffingkeepsmthinhandkentishglorykerbweightkerrrotationkeymanassurancekeyserumkickplatekillthefattedcalfkilowattsecondkingweakfishkinozoneskleinbottlekneejointknifesethouseknockonatomknowledgestate
kondoferromagnetlabeledgraphlaborracketlabourearningslabourleasinglaburnumtreelacingcourselacrimalpointlactogenicfactorlacunarycoefficientladletreatedironlaggingloadlaissezallerlambdatransitionlaminatedmateriallammasshootlamphouselancecorporallancingdielandingdoorlandmarksensorlandreformlanduseratio
languagelaboratorylargeheartlasercalibrationlaserlenslaserpulselatereventlatrinesergeantlayaboutleadcoatingleadingfirmlearningcurveleavewordmachinesensiblemagneticequatormagnetotelluricfieldmailinghousemajorconcernmammasdarlingmanagerialstaffmanipulatinghandmanualchokemedinfobooksmp3lists
nameresolutionnaphtheneseriesnarrowmouthednationalcensusnaturalfunctornavelseedneatplasternecroticcariesnegativefibrationneighbouringrightsobjectmoduleobservationballoonobstructivepatentoceanminingoctupolephononofflinesystemoffsetholderolibanumresinoidonesticketpackedspherespagingterminalpalatinebonespalmberry
papercoatingparaconvexgroupparasolmonoplaneparkingbrakepartfamilypartialmajorantquadruplewormqualityboosterquasimoneyquenchedsparkquodrecuperetrabbetledgeradialchaserradiationestimatorrailwaybridgerandomcolorationrapidgrowthrattlesnakemasterreachthroughregionreadingmagnifierrearchainrecessionconerecordedassignment
rectifiersubstationredemptionvaluereducingflangereferenceantigenregeneratedproteinreinvestmentplansafedrillingsagprofilesalestypeleasesamplingintervalsatellitehydrologyscarcecommodityscrapermatscrewingunitseawaterpumpsecondaryblocksecularclergyseismicefficiencyselectivediffusersemiasphalticfluxsemifinishmachiningspicetradespysale
stunguntacticaldiametertailstockcentertamecurvetapecorrectiontappingchucktaskreasoningtechnicalgradetelangiectaticlipomatelescopicdampertemperateclimatetemperedmeasuretenementbuildingultramaficrockultraviolettesting


Created by Matti from StylesFactory.pl and Warlords of Draenor
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl
 

 

cron